Bentley leasing

Bentley leasing & flexleasing

De stilfulde GT’er og limousiner med racing i årerne

En Bentley har altid symboliseret den perfekte kombination af aristokratisk stil og passioneret racing, og hos Formula Leasing kan du via Bentley leasing få drømmen om en af mærkets luksusbiler inden for rækkevidde.

Det ærkeængelske bilmærke har gennem næsten 100 år begejstret playboys, adelige, feinschmeckere, forretningsfolk og bilsamlere, og de nuværende modeller forener mærkets lange historie med nutidig teknologi og endnu smukkere design.

Nye og nyere Bentley’s er kostbare biler, og derfor giver det god mening at vælge Bentley leasing i stedet for køb, da det giver reduceret afskrivning og værditab, samt stor fleksibilitet og tryghed.

 

Få den bedste Bentley leasing-løsning hos os

Når du skal vælge mellem udbydere af Bentley leasing, er det vigtigt at du hurtigt og nemt kan gennemskue priserne og processen. Dertil betyder det rigtig meget at leasingfirmaet har erfaring med de allerdyreste bilmærker, og på den måde kan lave den bedste vurdering af selve bilen, og ikke mindst markedsværdien og afskrivningen.

Hos Formula Leasing har vi siden 2010 sendt mange luksusbiler, specialbiler og eksklusive biler på gaden, og sikret køreglæde og tryghed til knap 1000 tilfredse leasingkunder. De Bentley leasing-aftaler vi har lavet, er ofte som 12 måneders flexleasing, men også som del-leasing, splitleasing og sæsonleasing.

En tommelfinger-regel er, at jo dyrere en bil er, desto højere gennemskuelighed og tryghed skal du forlange, og vores mangeårige erfaring med leasing og flexleasing, sikrer dig markedets bedste Bentley leasing-løsning.

 

Bentley-modeller og Bentley leasing popularitet

Bentley’s nuværende modeller, dvs. fra 2005 og frem, er de mest eftertragtede modeller at få gennem Bentley leasing.

Den Bentley-model, der er suverænt mest populær på flexleasing, er Continental GT, der fås både som coupé og cabriolet. Den lukkede Continental GT blev introduceret i 2003, og i 2006 kom den åbne version. Indtil 2013 blev de kun leveret med den kraftfulde W12 biturbo motor, der havde 560, 610 eller 630 hk afhængig af modelvariant.

I 2005 lancerede Bentley deres Continental Flying Spur, der er en 4-dørs variant af Continental GT coupé, og den kunne – ligesom Continental GT kun fås med W12 biturbo motoren. I 2013 kom anden generation, der blev omdøbt til kun at hedde Flying Spur, og samtidig kom muligheden for at vælge en V8 biturbo motor.

Bentley’s flagskib, den nyeste Mulsanne, blev introduceret i august 2009, og genopliver den ikoniske Mulsanne modelbetegnelse, der stammer tilbage fra 1980 og relaterer til Bentley’s i alt 6 Le Mans sejre. Motoren i denne rendyrkede luksusbil er en V8 biturbo. Den bærer betegnelsen L675, men har klare slægtsbånd til den velkendte og ikoniske 6,75 liters V8, der siden 50’erne har ligget i utallige Bentley og Rolls-Royce modeller.

I slutningen af 2015 præsenterede Bentley deres luksus-SUV Bentayga, der allerede året efter, blev den mest producerede og solgte Bentley-model, med et salg der nærmede sig alle de andre modeller tilsammen. En Bentley Betayga fås med W12 og V8 benzinmotorer, og med en V8 diesel, og fra 2018 kommer den også som Hybrid.

Bentayga er allerede blevet en uhyre populær model på Bentley leasing, og vi har allerede sat en del glade feinschmeckere bag rattet af markedets mest luksuriøse SUV’s gennem Formula’ Bentley leasing.

 

Historien om Bentley

Bentley blev grundlagt af W.O. Bentley i 1919, og med entusiastiske Bentley-chaufførers hjælp, vandt Bentley det velkendte 24-timers Le Mans løb for første gang i 1924 og dernæst 4 gange i træk fra 1927 til 1930.

Gennem tiden har Bentley været under forskelligt ejerskab. I 1931 overtog Rolls-Royce, og Vickers ejede Bentley fra 1970 til 1998, hvor Volkswagen Group overtog ejerskabet.

Under VW blev hele produktionen strømlinet og effektiviseret, og efter årtusindskiftet blev modelprogrammet fornyet markant. I 2003 vandt Bentley en imponerende 1-2 sejr i Le Mans, hvormed de cementerede mærkets racing-arv.